Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:44 pm

Ważne ogłoszenie dla użytkowników forum, linkowanie do zewnętrznych stron odbywa się poprzez serwis adf.ly. Więcej informacji w tym temacie.





Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Mam problem z programem google AdSense 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): Cz lut 07, 2013 3:40 pm
Posty: 5
Post Mam problem z programem google AdSense
Jakiś czas temu założyłem bloga. Jestem początkujący, dlatego za bardzo nie wiedziałem jak wypozycjonować bloga. Dodałem go do kilku bezpłatnych katalogów stron i napisałem kilka artykułów. Jednak wejść dalej nie było. Jednak ostatnio sprawdziłem i okazało się że bardzo dużo ludzi zaczęło go czytać. Jest na nim ruch. Chciałem dodać reklame google Ad Sense. Jednak w odpowiedzi dostałem takiego maila. Jak mam go rozumieć, czy to znaczy, że nie mam szans na dodanie na tym blogu reklamy? Oto treść:

Witamy,

Dziękujemy za zainteresowanie programem Google AdSense. Nasi specjaliści sprawdzili zgłoszenie i stwierdzili, że nie spełnia ono naszych kryteriów. Z tego powodu nie możemy przyjąć go do programu.

Wierzymy, że stosowane przez nas zasady pomagają maksymalizować efektywność reklam Google, zarówno z punktu widzenia wydawców, jak i reklamodawców. Weryfikujemy nowych wydawców i zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia każdego zgłoszenia. Gdy program rozwinie się, być może uznamy, że jesteśmy w stanie rozszerzyć go na inne rodzaje zawartości witryn.

Informujemy, że możemy nie być w stanie odpowiedzieć na zapytania dotyczące szczegółów decyzji o odrzuceniu zgłoszenia. Dziękujemy za zrozumienie.

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje ;)


Cz lut 07, 2013 3:45 pm
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 25, 2012 11:11 am
Posty: 599
Post Re: Mam problem z programem google AdSense
Przeczytałeś zasady AdSense? Zrozumiałeś je? Jesteś pewien, że Twój blog spełnia wszystkie te zasady?